Tijdens de jaarvergadering van 2024 is besloten dat de contributie voortaan uitsluitend via automatische incasso wordt geïnd. Dit besluit is genomen om de inning vollediger te maken en om de inzet van vrijwilligers te beperken. Inmiddels betalen de meeste leden per automatisch incasso en hebben we de leden die dat nog niet doen, gevraagd om ook een machtiging af te geven. Dit kan via het formulier Doorlopende machtiging SEPA.