In Gasselte staat bij de entree van het dorp ons mooie welkomstbord. Een plek die niet alleen bezoekers welkom heet, maar ook dé plek is om te laten zien wat er leeft in ons dorp. Het bord biedt ruimte aan alle verenigingen om hun activiteiten, evenementen en bijeenkomsten aan te kondigen.
Op dit moment maken onder andere voetbalvereniging GKC, c.v. Meul’ndobbegie en de Vrouwen van Nu, afdeling Gasselte, al gebruik van deze mogelijkheid. We willen graag alle verenigingen en organisaties in Gasselte uitnodigen om ook gebruik te maken van het welkomstbord. Of het nu gaat om een voorstelling, wedstrijd, inzamelingsactie, jaarvergadering of gezellige activiteit: het bord is er voor ons allemaal. Samen zorgen we ervoor dat het bord een levendige en actuele uitstraling heeft en dat niemand iets hoeft te missen.
Heeft uw vereniging een activiteit die u onder de aandacht wilt brengen? Neem dan contact met ons op en maak gebruik van deze mooie, gezamenlijke voorziening!